Spektakle, której do tej pory wystawialiśmy
Komedia pomyłek i fałszywych tożsamości twórcy takich hitów jak Mayday, Mayday 2. Czarny humor, rodem ze starych, dobrych angielskich fars. Perypetie rządowej ekipy, przy współudziale pokojówki, kelnera i kierownika hotelu.
Absolutny hit teatru rozrywki. Historia taksówkarza bigamisty, który wypada z rozkładu jazdy, dwoi się i troi by ratować małżeństwa i ocalić swoje życie.
Prywatna Klinika to inteligentna i bardzo śmieszna farsa. Historia rozwódki mieszkającej w eleganckim mieszkaniu, która rozwiązuje problemy finansowe dzięki wsparciu dwóch żonatych dżentelmenów i perfekcyjnie zorganizowanego kalendarza.
Historyczne zaszłości między dwoma wielokrotnie zwaśnionymi narodami, trudne wzajemne relacje, dobrodziejstwo, jakie niesie ze sobą przebaczenie, trud codziennej egzystencji.
Niebezpieczna maskarada bigamisty, który pragnąc ratować obydwa małżeństwa, doprowadza swoje dzieci, żony i przyjaciela na skraj nerwowej wytrzymałości. Internet w służbie prawdy.
Teatralne widowisko interaktywne dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Sztuka Anny Burzyńskiej w reżyserii Piotra Męderaka. Niezwykle błyskotliwa opowieść o poszukiwaniu dobra.
Kiedy Piotr i Fryc, spowinowaceni i zagubieni w przestrzeni, czasie oraz bezowocnych próbach sprzedaży chińskich wózków inwalidzkich jako niemiecką solidną markę, docierają do hotelu w małym miasteczku w Polsce.
Dwoje znudzonych, obcych ludzi zaczyna między sobą niebezpieczną grę, w której stawką jest – życie. Sztuka o rozpaczliwej chęci zagłuszenia pustki życia i tęsknocie za prawdziwą bliskością z drugim człowiekiem.
Symulacja to zabawna sztuka o problemach pary małżeńskiej i poszukiwaniu zagubionej miłości. Konfrontacja z dość osobliwymi poglądami na temat uczuć i doznań zmysłowych.
Komedia kostiumowa Aleksandra Fredry. Sztuka napisana prozą odznacza się lekką formą, humorem, pięknym językiem i wspaniałym dowcipem satyrycznym.
Spektakl o miłości, wierności, zdradzie, przebaczeniu, mający ponadczasowy charakter w ujęciu epokowym. Akcja rozgrywa się w Krakowie w okresie secesji. W przedstawieniu, podobnie jak w twórczości Hemara zarysowane są dwa nurty – żartu i satyry oraz refleksji i tęsknoty.